قیمتها برای طراحی سایت اختصاصی میباشند و طراحی سایت با سیستمهای مدیریت محتوا قیمت متفاوتری(ارزانتر) خواهند داشد.

برای  طراحی سایت در ارومیه دریافت مشاوره رایگان و قیمت دقیق با شماره 09149352268 تماس بگیرید.قیمتها برای طراحی سایت اختصاصی میباشند و طراحی سایت با سیستمهای مدیریت محتوا قیمت متفاوتری(ارزانتر) خواهند داشد.

هزینه طراحی سایت شامل هزینه ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، آموزش پنل کاربری وب سایت، اختصاص طراح گرافیک دو بعدی وب سایت در صورت نیاز، راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت در صورت نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در زیر هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

 

طراحی قالب اختصاصی و برنامه نویسی داینامیک در ارومیه

قالب هایی که بر اساس CMS ها راه اندازی و ساخته میشوند بسیار محدود بوده و پر از مشکل و حفره های امنیتی میباشند. بنابراین افرادی حرفه ای و کاربلد بجای اتلاف وقت و هزینه بدنبال برنامه نویس میروند. برنامه نویسی اختصاصی دقیقا آن چیزی هست که شما دنبالش میگردید . اگر میخواهید یک بخش خاص به وبسایت خود اضافه کنید که وبسایت شما را منحصر بفرد کند ، این کار فقط و فقط در روش کدنویسی و برنامه نویسی داینامیک امکان پذیر است . حتی فکر گسترش CMS ها را نیز باید از ذهنتان دور کنید چون بسیار دشوار و هزینه بر است. 

تیم متخصص آی بولود در زمینه ی ایجاد و طراحی سایت های اختصاصی و داینامیک در ارومیه پیشتاز است . برای طراحی یک وبسایت اختصاصی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا با ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت در ارومیه

هزینه طراحی سایت های شرکتی در ارومیه

سایت های شرکتی سایت هایی هستند  شرکت شما و خدمات شما را به عموم مشتریانتان معرفی میکنند .  ما در تیم آی بولود در مرحله اول از شما اطلاعاتی درباره شرکت شما و نحوه خدمات دهی شما میگیریم سپس با تحلیل روندکاری شما وارد پروسه طراحی وب میشویم . طراحی وبسایت شما بسیار حرفه ای و طبق متد های روز دنیا د در عین حال خلاقانه انجام میشود.

سایت های شرکتی از طرف تیم آی بولود به مدت یکسال پتشیبانی رایگان میشوند.

قیمت پایه 5,000,000 تومان

قیمت طراحی سایت در ارومیه

هزینه ساخت سایت خلاقانه در ارومیه

نمیتوان برای سایت های خلاقانه یک روال و یک قاعده خاصی در نظر گرفت چون سلیقه ای هستند . برای مثال برای ساخت یک وبسایت خلاقانه ما علاقه مندی های مشتریان شما در زمینه کاری شما را مد نظر قرار میدهیم . طراحی های خلاقانه ، بسیار دلنشین بوده ومشتریان را به خود مجذوب میکنند.

برای اینکار ما از جلوه های ویژه ، انیمیشن ها و ویدیو های خلاقانه استفاده میکنیم

قیمت پایه 10,000,000 تومان

 

هزینه ساخت سایت مبتنی بر خدمات در ارومیه

شرکت آی بولود بر اساس خدماتی که شما برای مشتریانتان ارائه میدهید اقدام به ساخت وبسایت میکنید . این بدین معنی است که وبسایت شما علاوه بر ویژگی های عمومی ، یک سری ویژگی های خاصی را نیز برای ارائه خدمات داراست . برای اینکار ما ممکن است از سرویس هایی مانند api ها بهره بگیریم . تمامی مراحل توسط تیم تخصصی و قدرتمند آی بولود و بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و اجرا میشود.

قیمت پایه 12,000,000 تومان

 

هزینه طراحی استارت آپ شما در ارومیه

شاید بدنبال راه اندازی یک استارت آپ باشید ، برای این امر نیازمند یک راهنما هستید . تیم تخصصی آی بولود در همه مراحل در کنار شما خواهد بود از مراحل ایده پردازی استارت آپ بگیرید تا بهره برداری آن .

پرتاب یک استارتاپ 5 رکن اساسی دارد: زمان، تیم کاری، ایده، منابع مالی و بیزینس پلن. و موفقیت استارتاپ شما در گرو همکاری با یک تیم با تجربه و حرفه ای در زمینه استارت آپ ها میباشد و ما با تجربه ای که در زمینه ساخت استارت آپ های موفق داریم در همه مراحل راه کارهای ویژه ای برای شما ارائه خواهیم داد. راه کارهایی که میتواند زمان و هزینه تبلیغات شما را کاهش دهد.

قیمت پایه 15,000,000 تومان

قیمت طراحی سایت در ارومیه

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی در ارومیه

اگر بدنبال یک طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی و حرفه ای هستید ، تیم تخصصی آی بولود میتواند شما را در این زمینه همراهی کند . ما با استفتده از متد های روز دنیا ، اقدام به طراحی فروشگاه میکنیم . این طراحی بر اساس نوع محصول و خدمات شما انجام میشود. برنامه نویسی اختصاصی و استفاده از انواع ماژول ها از ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی در آی بولود میباشد.

قیمت پایه 14,000,000 تومان

طراحی وبسایت علاوه بر هزینه های طراحی های آن ، هزینه هایی نیز از قبیل هزینه دامنه و هاستینگ را داراست که به شرح آن میپردازیم.

هزینه ثبت دامنه در ارومیه

تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 10 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت دامنه های دیگر نظیر com و co در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال دامنه های tv وجود دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

تعرفه هاستینگ در ارومیه

تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که احتیاج دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 200 مگابایت فضا شروع می شود که هزینه آن در حدود 70 هزار تومان سالیانه می باشد.

 

قیمت هاستینگ حرفه ای cPanel

300mb 1,900,000(ریال)
500mb 2,200,000(ریال)
1000mb  3,500,000(ریال)
3000mb         9,000,000(ریال)

 

نمونه کار طراحی سایت

 

آموزش پنل کاربری سایت در ارومیه

پس از طراحی و راه اندازی وبسایت ، محتوای وبسایت و پنل کاربری بایستی به کارفرما آموزش داده شود. هزینه آموزش قریب به 50 هزارتومان میباشد که برای پروژه های بالای 15 میلیون تومان رایگان است . این آموزش کارفرما را قادر میسازد تا مطالب ، منو ها و تصاویر وبسایت را بطور کامل مدیریت نماید.

پشتیبانی یک ساله سایت در ارومیه

سایت شما بعد از راه اندازی توسط تیم تخصصی آی بولود به مدت یکسال پشتیبانی رایگان میشود. چنانچه برای کارفرما سوالی پیش و آمد و یا مشکلی در سایت مشاهده شد میتواند از تیم پشتیبانی وبسایت کمک بگیرد. هزینه پشتیبانی یکساله وبسایت حدود 10 میلیون تومان میباشد . قابل ذکر است که برای پروژه های بالای 10 میلیون تومان این پشتیبانی رایگان و مادام العمر است.

درج مطالب وب سایت(در صورت نیاز) در ارومیه

درج مطالب وب سایت کار فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این کار را به راحتی انجام دهد. در صورتی که کارفرما این وظیفه را به آی بولود محول نمایید هزینه درج مطالب وب سایت در حدود 15,000,000 تومان می باشد. البته هزینه درج مطالب وب سایت با توجه به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.(برای پروژه های بالای 20,000,000 ریال رایگان میباشد.)

اضافه نمودن زبان جدید به سایت (در صورت نیاز) در ارومیه

هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت در حدود 30 درصد از عدد کل می باشد. به عنوان مثال در صورتی که عدد کل طراحی سایت در حدود 500 هزار تومان باشد هزینه اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های مختلف بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

 

استعلام قیمت طراحی سایت در ارومیه

دریافت قیمت انلاین طراحی سایت،سئو وب سایت..

اطلاعات بیشتر