در واکنش به بحران مالی سال 2008، بیت کوین یک طرح دیجیتال ارز طراحی برای پس گرفتن کنترل سیستم پولی از بانک مرکزی است. با بیت کوین، هر کسی می تواند پول نعناع، ​​او ارائه شده و یا او می تواند یک محاسبات پیچیده سرعت به اندازه کافی کامل است. از طریق مجموعه ای از پروتکل باهوش، که مانع محاسباتی مانع از سیستم از اینکه توسط هکرهای مخرب انتخاب شوند.
در سمپوزیوم IEEE در امنیت و حریم خصوصی در این هفته، محققان از علوم کامپیوتر MIT و آزمایشگاه هوش مصنوعی در حال ارائه یک سیستم جدید که با استفاده از ماشین آلات امنیتی بیتکوین به دفاع در برابر سرقت هویت آنلاین.
"کاغذ ما این است که در مورد استفاده از بیت کوین برای جلوگیری از خدمات آنلاین از دور شدن با دروغ گفتن، می گوید:" از Alin Tomescu، دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق و علوم کامپیوتر و نویسنده اول این مقاله است. "هنگامی که شما سیستم که توزیع ساخت و ارسال هر امضای دیجیتال دیگر، به عنوان مثال، این سیستم می توان به خطر بیافتد، و آنها می توانند دروغ. آنها می توانند یک چیز را به یک نفر و یک چیز را به دیگری می گویند. و ما می خواهیم برای جلوگیری از آن. "
مهاجمی که هک یک سیستم رمزنگاری کلید عمومی، به عنوان مثال، ممکن است "گواهی" - یا رمز نویسی ادعا اعتبار - یک کلید رمزنگاری کاذب، به فریب کاربران را به افشای اطلاعات محرمانه. اما آن را نمی همچنین کلید واقعی بدون تنظیم کردن آلارم decertify، بنابراین وجود خواهد داشت دو کلید در صدور گواهینامه تحمل گردش خون از همان اقتدار. این سیستم جدید، که Tomescu همراه با مشاور پایان نامه خود، Srini Devadas از ادوین سیبلی وبستر استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشگاه MIT توسعه یافته، دفاع در برابر چنین "ابهام"

منبع : دانشگاه MIT